רפואת חניכיים

לשיחת ייעוץ בחינם התקשרו עכשיו!

החניכיים שלכם בידיים טובות

במסגרת הטיפולים שלנו לרפואת חניכיים אנחנו מבצעים שיקום על גבי שתלים מוברגים כמו כן אנחנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר כגון סורק אינטראורלי בנוסף לכך קיים שירות צילום פנורמי במרפאה.

רפואת חניכיים

רפואת חניכיים מתמקדת באבחון, טיפול ומניעה של מחלת חניכיים, שהיא מחלה דלקתית כרונית הפוגעת בחניכיים ובמבנים התומכים של השיניים. במרפאה שלנו ד"ר בן גיא אנו מספקים גישה מקיפה לטיפול במחלות חניכיים.

בדיקות שיניים סדירות והרגלי היגיינת הפה בבית הם חיוניים לשמירה על בריאות שיניים טובה. בדיקות שיניים תקופתיות מאפשרות גילוי מוקדם של בעיות פוטנציאליות כגון עששת, מחלות חניכיים ועוד. בבית, חשוב לצחצח שיניים פעמיים ביום, להשתמש בחוט דנטלי מדי יום, ולהשתמש במי פה כדי להסיר חיידקים שעלולים לגרום לריח רע מהפה, הצטברות פלאק ועששת.

דלקת חניכיים

דלקת חניכיים, היא בעיה נפוצה הנגרמת על ידי הצטברות פלאק סביב קו החניכיים. התסמינים כוללים חניכיים אדומות ונפוחות, דימום במהלך צחצוח או שימוש בחוט דנטלי, וריח רע מהפה מתמשך. אם לא מטפלים בה, דלקת חניכיים יכולה להתקדם לצורה חמורה יותר של מחלת חניכיים שעלולה להוביל לאובדן שיניים.

כדי למנוע דלקת חניכיים, יש להקפיד על היגיינת פה טובה, כולל צחצוח קבוע, שימוש בחוט דנטלי ושימוש במי פה אנטי-מיקרוביאליים. בנוסף, ניקוי שיניים מקצועי מסייע בהסרת רובד חיידקים והצטברות אבנית. אם דלקת חניכיים כבר קיימת, נמליץ על מגוון טיפולים כדי להילחם בזיהום.

נסיגת חניכיים

נסיגת חניכיים מתרחשת כאשר רקמת החניכיים המקיפה את השיניים נסוגה לאחור וחושפת את שורשי השיניים. גורמים התורמים למצב זה כוללים צחצוח שיניים אגרסיבי, מחלות חניכיים, גנטיקה ושימוש בטבק. נסיגת חניכיים עלולה לגרום לרגישות בשיניים ולהגביר את הסיכון לעששת או לנזק.

אפשרויות הטיפול בנסיגת חניכיים תלויות בחומרה ובסיבה הבסיסית. במקרים קלים, שיטות היגיינת פה משופרות ומעבר למברשת שיניים בעלת סיבים רכים יכולים לסייע במניעת החמרה נוספת. במקרים מתקדמים יותר, קיימים הליכים אחרים לשחזור רקמת חניכיים שאבדה ולהגנה על שורשי שיניים חשופים.

עם טיפול מתאים וביקורים קבועים אצל רופא השיניים, ניתן לשפר את מראה החיוך ולשמור על בריאות הפה במשך שנים רבות.

טיפולי חניכיים

דלקת חניכיים

נסיגת חניכיים

ד''ר בן גיא פולט

רופא בכיר במרפאה,
בעל וותק וניסיון של למעלה מ30 שנה בתחום רפואת השיניים, מתמקצע בשיקום פה מורכב והשתלות דנטליות.
"רפואת שיניים עבורי זה מעבר לעבודה, זה מפעל חיי"

החומרים הכי איכותיים

במרפאה שלנו שמים דגש על מקצועיות, איכות הטיפול, איכות השירות ויחס בין אישי לכל מטופל ומטופלת.

ד''ר בן גיא נוראני לואיזה

דור שלישי לרופאי שיניים. מתמקצעת באסתטיקת הפה והפנים בכל הטכנולוגיות הכי חדישות ומתקדמות בעולם רפואת השיניים.

"בתור חובבת ציור וציירת כתחביב, אני תמיד אומרת שהציור המושלם זה החיוך המושלם ואין תחושה
יותר טובה מזה בעבודה שלי"